14 Ağustos 2015 Cuma


              Gözümün nuru evimin gülen yüzü, şen sesi güzel kızım
              Seçtiği hayat arkadaşı ile kendi evine uğurlamanın
              mutluluğunu yaşadığım şu günlerde. Biraz buruk
              Biraz sevinç le o kendi evine
               bende onun yokluğuna alışma sürecinde buralardan  
              uzak kaldım.Blogu epeyce boşladım
              O benim can yoldaşım sırdaşım hayat enerjim
              Güzel kızım mutlu olun yolunuz açık olsun
              Bu güzel mutluluk bütün anne ve babalara nasip olsun.
              Canlarım ikinizde bir ömür boyu mutlu olun inşallah

2 yorum:

  1. Evet güzel Merve ye ömür boyu mutluluklar diliyorum, şehirdışından gelen misafirlerim nedeniyle ordada olamadım, dilerim kendi gibi güzel yuvasında mutlu, sıcacık, sevgi dolu bir ömür sürerler:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun bu güzel mutluluk herkese nasip olsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...