24 Eylül 2012 Pazartesi

KIŞ HAZIRLIKLARI 2 PATLICANLI KIRMIZI BİBERLİ SOS



                                                      MALZEMELER
1 KAVANOZ FIRINDA KÖZLENMİŞ TEMİZLENMİŞ VE RONDADAN GEÇİRİLMİŞ KIRMIZI BİBER
1 KAVANOZ KÖZMATİKTE KÖZLENMİŞ TEMİZLENMİŞ RONDADAN GEÇİRİLMİŞ PATLICAN
1 ,5 KAVANOZ  PİŞMİŞ DOMATES SOSU
1 BAŞ SARIMSAK
1 ÇAY BARDAĞI ZEYTİNYAĞ
TUZ
                                                          
                                                  YAPILIŞI
BÜTÜN BU MALZEMELER GENİŞ BİR TENCEREDE KARIŞTIRILIR.5 DAK KAYNATILIR
SICAK SICAK KAVANOZLARA KOYULUR YENİ KAPAKLA KAVANOZUN AĞZI KAPATILIR
AFİYET OLSUN.

5 yorum:

  1. Bu tarife biraz da karabiber eklersen tam olur. Balkan göçmenleri yapar adı da lütenitsa. Harika bir ekmek üstü tarifidir sevmeyenini görmedim işitmedim.. Biraz zahmetli bir o kadar da yemesi keyifli (reklama mı girdik ne.. (^_^) neysee, yine ellerine sağlık diyorum.. Şimdilik CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ismini bilmiyordum öğrendim.Sağolun birde karabiberli deneyelim bakalım nasıl olacak :) sizde şeker gibi kalın <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...