11 Mayıs 2013 Cumartesi

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN


                                       
   Doğacak bebek doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür:
''Allah'ım gidecegim ve orada ne yapacağım bilmiyorum.''
*Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek
''Allah'ım onların dilini bilmiyorum.Onlarla nasıl anlasacagım, nasıl iletisim kuracagım?''
*Senin için yarattıgım melek, sana onların dilini ögretecektır.
''Allah'ım duydugum kadarıyla dünyada çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl basa
çıkacagımı bılmıyorum.''
*Senin için yarattıgım melek, seni canı pahasına kötülüklerden koruyacaktır. Merak etme.
''Allah'ım sana tekrar nasıl donecegım?''
*Senin için yarattıgım melek, bana nasıl donecegını sana anlatacaktır.
Derken melekler gelir ve dunyaya gıtme zamanının geldıgını soylerler ve çocugu
Allah'ın huzurundan gotururlerken bebek tekrar sorar;
''Allah'ım benım için yarattıgın melegın adı ne?''
*Adının onemi yok;
ama, sen ona
ANNE DİYECEKSİN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...